SÅ!


precis nu kom jag upp från källaren. bänken är målad!! yey!!
självklart har jag inte målat sen jag skrev senaste inlägget, jag tog mej ett par timmars paus. men nog tog det några timmar ändå, med målningen. iallafall alltsomallt. jag kan säga såhär... ungefär de tre första bräderna var roliga.
haha, jag är nog den minst tålmodiga människa jag känner! jag vill att allt ska vara klart innan man knappt börjat! men nu är den vit iallafall! inte heltäckande vit, men den får gärna se lite "slarvigt" målad ut. sådär, så den ser lite nött ut. det är ju bara charmigt! morgondagens projekt blir medarna till sängen! de blir nog inte lika tjorviga, förhoppningsvis :)

sen har jag fått leveransbekräftelse från nelly ikväll. nu är mitt paket skickat. men tror ni inte på fasen att en klänning hunnit ta slut???! just den jag varit mest nyfiken på, som skulle vara skitfin på bröllopet! det stod nåt skit om att det varit lagersaldofel på den! JÄKLAR! bäst att de andra två är bombsnygga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0