pusshej!!


jag har precis gjort ett tappert försök att rengöra mammas stackars handskar, trots att jag inte tror att de blir särskilt snygga sen. men nu hänger de på tork iallafall, så vi håller tummarna!
& så har jag vinkat av syrran, då hon stack iväg på praktik tidigare ikväll! men vi har redan planerat att på söndag ska nog jag & mammen dra dit till henne & hälsa på + gå på affärer såklart! :)

oj, jag har hunnit med en del ikväll. hälsade på farmor, drack kaffe & tog med mej en japp som vi hade till. hon tyckte att jappen var sååååå god. herregud, människan har nog aldrig smakat det förut?! :) satt där i drygt två timmar, så då var hon nöjd när jag for igen.


nu kan jag säga att jag har värk både här & där. usch, det var nog lite mycket för mej.. två heldagar i friskluft, efter att man bara fått små, små doser annars de senaste veckorna! hihi

snart är det dags för Medium på teve! pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0