OJ!!!


vilken härlig helg det varit! vi var ute hela, långa dagen igår. jag vågade mej äntligen på att köra "lillskotern"! det gick jättebra. nog för att jag körde som en snigel. jag har ju inte vågat köra pågrundav axeln. men en hel vinter utan skoter skulle bli alldeles för konstigt! :)
sedan grillade jag, sis & limpan kotletter, grilloumi, champisar & annat gott! jag gjorde min favvo bbq-sås också! massa massa vitlök!!! :)
sen kika vi bara på film, & så sovde jag på deras soffa.
min stackars allerginäsa var inte glad imorse!! det känns skillnad när det finns två katter i närheten, istället för en!!
idag har vi såklart varit ute också. jag har pimplat mer än nånsin utan minsta napp!! nu får det fasen i mej vara nog! man blir ju på dåligt humör alltså!

ikväll drar vi iväg! kanske blir det take away kinamat later & affärer imorrn!!
skönt att vårjackan åkt fram nu!


pusspusspussheeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0