nu kan jag lyfta stekpannan!


trosorna satt kvar under hela solningen idag! skönt! :)
nu har jag solat färdigt för den här gången! två gånger räcker. jag gillar egentligen inte det här med solarium, när man har hört så mycket om att det är farligt! men om man inte solar året runt, regelbundet, borde det väl inte vara så farligt? jag tycker att man ser ju faktiskt fräschare ut med lite färg!

sedan har jag pratat med karin, & så fick jag ett supersött sms från en arbetskompis idag! "saknar din lilla varelse på jobbet"!
herregud, vad gulligt! det är så man blir tårögd!!

& så har jag gjort spagetti & köttfärssås till middag. det är så himla tråkigt att man inte får ha i nån vitlök när pappa ska äta!! allt blir ju mycket godare med vitlök! men han är en sån som hatar vitlök, klarar varken lukten eller smaken! farmor är likadan! det måste ju vara tråkigt! hursomhelst så fick jag till en köttfärssås med sting, utan vitlök. det blev riktigt starkt & gott iallafall! men jag kommer fortsätta med vitlöken annars! :)

& så har jag ett gummiband att träna med nu, det blir lite roligare då! så man känner att det tar emot lite, hihi. jag tror att jag har blivit lite starkare redan nu, kunde lyfta stekpannan med bara vänster hand idag!! framsteg! :)

snart: munkar hos farmora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0