LURAD!!


japp, så var det avklarat.
redan på förmiddagen blev jag utsatt för ett april-skämt. gissa om jag gick på det? farmor kom hit, gick raka vägen in i teverummet & ropar: "men vad är det här? har katta varit här under? är det hon som har gjort det här"??
jag fick panik, då det ju är min katt! fick genast en bild i huvet att hon hade klöst sönder nåt här hemma hos mamma&pappa! sprang in till farmor, där hon står vid soffan & lyfter på en kudde. jag tänker "oh no"!! när jag står där som en dumskalle lutad över soffan & stirrandes på kudden farmor håller upp ropar hon glatt "APRIL APRIL"!!
alltså vad är det frågan om? jag måste lära mej att bli lite mer misstänksam! haahahaha

lite senare kom bröderna öjstam förbi här på kaffe & påskbakelser.
kiwi kände verkligen igen erik!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0