later!

tidigare ikväll stack jag & papi iväg till farmor & såg talang. vi fikade en massa godsaker! mackor med ägg, majonäs & ansjovisfiléer! det ni! sen blev det faktiskt krämbullar också, & efter det kexchoklad! plus kaffe såklart. oj, nu när jag skriver ner det så ser det ju inte riktigt klokt ut. inte konstigt att jag inte känner för kvällsfika! hihi :)
farmor hade såklart på högsta volym på teven, men skulle ändå absolut sitta & prata hela tiden! vilken käring, alltså! plus att hon satt & grimaserade & hånflinade åt alla "talanger"!! hahahah.


sen har jag fortsatt med måleriet! varje gång jag ska ner i källarn & börja så känns det roligt, ungefär tills jag verkligen har börjat. haha, jag beundrar verkligen målare! jag har genom mina senaste projekt fått en otrolig respekt för målare! det krävs ett jäkla tålamod, ofta konstiga arbetsställningar & inte minst att man är noga (om man vill ha ett bra resultat, såklart)! & jag vill ju ha ett perfekt resultat!! självklart! mitt tålamod verkar inte vilja det av nån anledning...
imorrn ska pallen, som jag jäklades med att skruva ihop tidigare idag, bli vit!!

& så ska papi byta däck på min bil. han får lov att göra det utan min hjälp den här gången. alldeles för tungt för mej! men tvätta bilen ska jag ta mej an iallafall, den är inte ren nånstans just nu! hua! det verkar bli fullt upp imorrn! :) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0