jag skyller på min axel!


ikväll har det blivit "så ska det låta", självklart har vi sjungit med! eller iallafall jag. jag vet inte riktigt hur uppskattat det blev, då jag kanske gav mej på lite för höga toner!! hihi. mamma röstade ändå på att jag skulle få fortsätta sjunga med! så det var ju bra! inte så bra kanske var att det fanns tre stycken som var emot. plus mio & kiwi om jag får gissa!
helt plötsligt kommer kiwi strosande så självsäkert genom teverummet, med en stackars mus i munnen! de är hemska djur egentligen! riktiga rovdjur!! hua!

sen har en söt arbetskompis ringt & undrat om jag kommer på personalfesten nästa helg! självklart gör jag det! kul! hoppas bara att jag fått börja flytta in tills dess! iallafall ställt in sängen, så går det bra :)

nu blir det sussa för mej. nattinatti!
(hur normalt är detta? 21 år, fredagkväll kring 23.00, sova!)
aja, whatever. jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0