jag är ARG!


igår ringde jag om lägenheten igen, eftersom att den skulle ha varit klar till förra helgen. då borde man väl iallafall kunna hoppas att den ska vara klar när det gått en vecka till?! men inte då!!!! jag blev ganska arg när vi pratade, då alla bara skyller ifrån sej hela tiden! mattor har inte kommit/ mer jobb än de väntat sej/ mycket annat att göra osv osv!! USCH! det är fan inte klokt längre! när det ska ta ungefär en månad alltsomallt! visst, det kan jag ta! men när det nu gått snart tre månader & det fortfarande inte är klart! då börjar man ju undra! nu vet jag inte hur jag ska lösa det på fredag! & syrran ska vara i lse till veckan, då skulle det ju vara jävligt fint om lägenheten varit klar!

- - - - - - - - - - - -

om en halvtimma ska jag iallafall till sjukgymnasten, så får vi se vad hon tycker om min rörlighet i armen. kanske kan jag lägga till lite tyngder eller motstånd så att man kan börja få tillbaka styrkan också? det skulle vara bra.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0