imorse fick jag samtalet!!!


MIN LÄGENHET ÄR KLAR!!!! ojojoj! har packat ihop alla grejer jag lyckats samla på mej dehär veckorna! hur ska allt rymmas i bilen??? vi åker såfort vi är klara, & så får jag hämta nycklar & skriva kontrakt! sen börjar allt roligt... & jobbigt!
jag får fasen resfeber. nu har jag bott under min mammas vingar i flera veckor, & nu ska jag flytta! visst känns det skönt, men lite nervigt samtidigt. det är ju faktiskt första gången jag ska bo helt själv!! en egen lägenhet?! & sen är jag lite nervös över hur det ser ut därinne, jag har ju inte sett den sen den blev helrenoverad! jag tror att jag måste spy några gånger innan jag fattar att det händer idag..... tur att jag inte ska börja jobba än iallafall. om jag får panik åker jag raka vägen hem till mamma igen :) & tur att sis är med dehär första veckorna!



kiwi ska även till veterinären i eftermiddag. min kära mor har tagit på sej att gå dit. undrar hur det är med lillsötan egentligen? puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0