headache!!


idag har jag ont i huvudet. aj. att det blir såhär såfort jag går en hel dag utan kaffe? ganska otäckt egentligen!
imorse var jag till tandhygienisten. jag hade ett hål & en trasig tand!!!!!! det här blir ingen billig historia! bara undersökningen kostade ju för fasen 600 spänn! irri! men annars sa hon att jag hade rena & fina tänder! :)

sen hämtade jag ut dvd:n & paketet från nelly. en del grejer var ju pinsamt fula! & stora såklart, en klänning kom i fel storlek. & så har de skickat två överdelar till en bikini, ingen nederdel! ännu mer irri!
men vissa saker var fina, de ska jag behålla! :)
har bokat två soltider i veckan. så man inte ser ut som ett spöke när vi ska bada på fredag!

nu är makaronipuddingen strax klar, & pappa kom just hem från jobbet.
perfect timing, liza!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0