göralös.


vad ska jag göra idag????
det känns som en tråkig, rastlös, händelselös dag idag. syrran är inte hemma, mamma & pappa är på jobbet, jag är sjukskriven & har redan svintråkigt!!
klev upp ovanligt tidigt idag, då jag gatt ringa sjukgymnasten. fick tid där på måndag till veckan. synd bara att jag inte insåg förrän nu att jag inte kan då!
så jag måste ringa & ändra tiden. sånt är så irri!!
har tvingat mio att äta, så att vi kan gå ut på en prommis snart iallafall. den lilla skiten ligger bara & sover! tror jag tjatade en halvtimma innan han sträckte på sina stela ben & äntligen åt. mamma slutar tre idag, då ska jag hämta henne & så ska vi göra nåt hemligt ;)
sen ska jag nog tvinga pappa att följa mej & köpa vit målarfärg & lite sånt. så att jag kan börja måla medarna till sängen & bänken. sen kanske jag ska ta tag i det här med en dvd. jag tror jag beställer en ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0