goosebumps!!!!


nu har jag varit i min lägenhet.
jag & sis sov där första natten. eller halva första natten. den var en hel mardröm! fyfasen, jag kommer nog aldrig vara riktigt ensam där! kanske ska jag skriva "Liza & spökena" på dörren sen? usch, det är inget skämt. jag orkar inte berätta, men jag kan säga att jag & syrran sprang ut genom dörren med hjärtat i halsgropen, halv två på natten! då hade vi fått nog med spänning! vi hoppade in i bilen & kom inte tillbaka förrän på förmiddan dagen efter.
självklart ringde vi mami på morgonen som slängde sej in i bilen & kom till oss. hon sov över inatt. den här natten var lugn, inga tecken på spöken. men det var otroligt svårt att somna igårkväll.
lägenheten är superfin, & nu när jag börjar få lite ordning på grejerna så känns det riktigt mysigt! jag undrar bara hur det kommer gå när jag ska vara där själv sen? inatt sover jag iallafall tryggt i mammas & pappas hus.
man kan kan ju inte låta bli att undra om det var därför kvinnan som bodde där tidigare bara drog därifrån? & vägrade komma & hämta sina saker?


nu har jag kämpat i säkert en timma med att skruva ihop en pall!!! jag är alldeles svettig & blöder lite här & var på händerna!! varför ska allt vara så jäkla avancerat???!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0