give me my life back!


det känns som jag bara åker fram & tillbaka hela tiden nu. idag bär det av till lägenheten igen! jag har ju inte tagit steget att sova där ensam än! haha! imorrn sticker vi iallafall vidare till umeå, & då får jag domen! läkaren ska avgöra om jag kan börja jobba igen, eller om jag måste vara sjukskriven ännu längre. ska jag vara ärlig kan jag aldrig tro att jag kan gå tillbaka än... men man hoppas ju såklart! vill få tillbaka mitt liv nån gång!! nu låter det som att jag inte har nåt liv förutom mitt jobb, hihi! så är inte fallet, men det är ju faktiskt skönt att ha nånstans att gå, & känna att man gör nytta! känna att man är trött på kvällen för att man varit igång under dagen, både använt kroppen & hjärnan. det vill jag! :)
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0