get it together!!


usch. rummet som jag sover i här hos mami&papi är som ett bombnedslag just nu. verkligen ett bombnedslag! det är inte bara lite stökigt. man kan knappt gå utan att vara rädd för att trampa sönder nåt. allt ligger på golvet, hur mycket saker & kläder som helst! varje morgon när jag vaknar springer jag ut härifrån & nerför trappen & går inte upp hit förrän jag ska sova igen. jag vill inte se det!! sen blir man ju så arg på sej själv varje gång man letar efter nåt, & det inte går att hitta i virrvaret! det är verkligen inte min stil! jag som vill ha ordning & reda på allt! jag är ju förfasen perfektionist! jag har verkligen tappat greppet! nu får det vara nog. skärpning!! fast inte förrän imorrn.
just nu är jag för upptagen med att tänka ut en tatuering. jag känner att det är dags nu, det känns alldeles för längesen jag hörde den där nålen! det ska bli nåt roligt, massor med färger! :)


jag ska spinna vidare på det innan jag somnar. nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0