det går framåt!


jäklar vad jag har grejat i lägenheten nu!
jag har burit, släpat & kört fram&tillbax med grejer! herre vad saker man samlar på sej! jag inser det varje gång jag flyttar, men på nåt vis så hinner man glömma bort det mellan gångerna! man får konstigt nog en chock varje gång! & så tänker man att man ska rensa bort "senare". gör man det? icket!!! man blir lika arg på sej själv varje gång! men jag är stolt över mej själv att jag hunnit så mycket som jag faktiskt har, på så kort tid! jag har flyttat de mesta kläder & nu är det mest småplock kvar att flytta! men jag tror att jag varit lite ivrig, igårkväll när jag skulle lägga mej så knakade & knastrade det jätteotäckt i axeln! jag måste nog lugna mej lite så jag inte gör nåt dumt nu!

hursomhelst så blir det bara bättre & bättre i min nya lya! nu ekar det inte sådär otäckt längre! & inatt sov vi som stockar där! inga mardrömmar eller annat creepy! håll tummarna för att mardrömsnatten var en engångsföreteelse! när man tänker efter så är det inte konstigt att vi sov så oroligt första natten, på en madrass i en annars rätt tom lägenhet!

sen så måste jag ju berätta att kisse fått penicillin för såret hon hade. men veterinären trodde inte att hon behövde den, så vi avvaktar med det. onödigt att tvinga i stackaren massa tabletter om det inte behövs! det ser mycket bättre ut nu! men sa jag att veterinären trodde att det var ett bett från en ekorre??? läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0