12/4-10, lång dag!!


imorse vaknade jag av ett sms från syrran där hon skrev att hennes bil pajat påväg till praktiken. bra början på dagen va? hon tog sej iallafall fram dit, som tur var! följande timmar var däremot väldigt lyckade! jag & mamma sprang på stan hela dagen. jag har shoppat massor, verkligen massor!! tre par skor till exempel! jag är så lycklig att affärerna äntligen fattat att det kan vara bra att ta hem mindre storlekar än 36! självklart går det inte att hålla sej då! lite grejer till lägenheten har det självklart också blivit, & kläder & smycken inför sommaren! när syrran slutade för dagen hämtade vi henne & så åkte vi & hämtade kinamat som vi tog hem & åt. alldeles för gott!
limpan gatt såklart komma från åsele med släpvagn & hämta bilen. så vi klämde in oss med alla grejer & fulla släpet & åkte sakta, sakta hemåt. så vi kom inte hem förrän för knappt en timma sen. nu är man verkligen mör! det skar i mitt systerhjärta när vi åkte iväg & sis stannade kvar. tur att hon kommer hem igen i slutet av veckan! & vilken himlarns tur att vi var där när bilen gav upp! så hon kunde låna min bil i veckan! men jag måste erkänna att jag kommer känna mej väldigt naken utan bilen dehär dagarna. otäckt att man är så beroende av en bil!
imorrn ska jag till tandis. usch, jag gruvar mej lite. har inte varit dit sen gud vet när! men det ska nog gå bra.
snusen har nog bränt bort alla tandtroll de senaste åren! :)
& så måste jag hämta ut min dvd som har kommit nu!! spännande!
men nu tackar jag för idag. hej & gonatt!

(måste bara tillägga att jessicas lägenheten var jättefin & mysig!
väldigt snällt att vi fick bo där)!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0