100418


till lunch åt vi pannkakor hos farmor. mysigt! förutom att farmor älskar grädde, & öste på typ en liter till två pannkakor! då blev jag lite illamående, BLÄ! sedan blev det en helt vanlig söndag, vi hoppade in i bilen & körde en sväng. idag blev det borgsjöbyn igen, då farmor blev så avis sist vi hade varit dit utan henne! :)
nu håller syrran på att göra enchiladas, mumma! jag är alldeles för lat för att hjälpa till idag. & så väljer jag att skylla på att jag var med på vattengympan i fredags! ajajaj!

nu går det inte att skriva mer, för hela min familj står här inne & pratar.
jag har koncentrationssvårigheter.


ikväll blir det bingolotto för ovanlighetens skull. hoppas jag vinner.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0