helgen...


i fredags var jag hundvakt åt syrrans hundar. det var livat i stugan vill jag lova! tre vovvar & en kisse! jag är glad att vi inte har det så jämt! haha.
på kvällen kom även syrran & limpan hit så vi såg idol. de sov över till lördag.
igår skulle jag egentligen se körslaget med stephanie, men jag fick såna hemska frossbrytningar så hon blev rädd att jag skulle smitta henne med någon förkylning. jag låg istället nerbäddad under två filtar i soffan här hemma.
idag känns det bättre, känner mej inte som någon vandrande isbit längre.

när jag skulle gå & lägga mej igår fick jag en sticka under foten, i stortån närmare bestämt!!! fyfasen för vårat stickiga sovrumsgolv. när vi är klar med renoveringen av toan blir sovrummet minsann nästa projekt! jag lyckades iallafall gräva ut stickan med en pincett imorse! det gjorde ont, men jag slipper iallafall blodförgiftning! haha!


grattis till min kära mor idag som fyller år! tråkigt att jag inte är hemma & kan vara med och gratta!! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0