finally!


haha, nu har jag äntligen tagit mej för att skaffa facebook! jag har inte riktigt förstått mej på det riktigt än, men man lär sej väl eftersom! igår tänkte jag att "näe, nu jäklar"! alla verkar ju ha det nu, så då måste väl jag också.. haha! men då blir det säkert ännu mer sällan jag skriver här istället, om det nu är möjligt! :)

fy, vad trött jag har varit hela dagen. har känt mej mer död än levande! inatt sovde jag inte många minuter. låg & vred & vände mej av värk som en annan 70-åring! tillslut gatt jag kliva upp & ta en värktablett, & när jag sen hade lagt mej igen kände jag ju hungrig jag började bli. men jag orkade ändå inte kliva upp igen för att ta mej nåt. så där låg jag; vrålhungrig & med värk, & även fast jag var dötrött var det omöjligt att somna. huvva. när jag tillslut hade lyckats somna nån gång fram emot småtimmarna flög min sambo upp i luften & började surra i sömn, för att sedan somna om igen, blixtsnabbt. då låg jag där igen, yrvaken & förvirrad! imorse hade jag bestämt mej för att "jag ska fan inte iväg på nåt jobb", men erik kom & väckte mej tre gånger så det var bara att pallra sej upp! haha. fy, så hemskt! & fy vilken gnällspik jag är nu! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0