varför är man så trött?

nu när det är ljust nästan dygnet runt & härligt väder! på vintern är väl inte konstigt, då det är så mörkt hela tiden? usch, idag har jag varit så trött hela dagen, det rent svider i ögonen! & nu är jag lite rastlös.. jag är för trött för att göra nånting, det är inget bra på teven, jag har en sovande sambo i soffan osv osv.... blä. på tal om sambon, så har jag aldrig träffat en person som somnar så fort som han. hursomhelst, närsomhelst & varsomhelst!! på två röda så ligger han & snarkar! otroligt!

sen tycker jag lite synd om mej själv för att jag har så ont sen jag var hos sjukgymnasten igår. de är ju så hårdhända, sliter & drar & trycker tills det knakar & smäller. fy! men det ska ju hjälpa iallafall, så vi får hoppas på det!

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0