mjao.

just det, en sak till!
när jag höll på att sätta om blommor en dag hoppar kiwi upp på bänken, spatserar självsäkert igenom det jag håller på med. hennes annars vita tassar blev bruna av all jord hon trampade i. sedan sticker hon in hela skallen i blomjordspåsen. samtidigt håller jag på att tvätta av händerna, så med dem fulla med tvål försöker jag stöta till henne med armbågarna, vilket självklart var dömt att misslyckas. med hennes skalle fortfarande långt ner i blomjorden och mina flaxande armbågar slutade det bara med att hela hennes svans blev full av tvål från mina händer.
det var bara att inse, stunden jag hade fasat för var inne. kiwi måste in i duschen!! tänk er bara... jag blev tvungen att stänga in mej på vår lilla toa tillsammans med ett vilddjur med fyra ben och typ tjugo sylvassa klor!
rena självmordet!
men det gick faktiskt rätt bra, hon klöste mej bara lite och var mest stel som en pinne i ren panik. hon såg så jäkla rolig ut, och var väldigt smal & liten under all päls. jag tänkte ta ett kort, men jag tyckte så synd om henne när hon kämpade med att få pälsen torr så jag kunde inte.
hon har iallafall förlåtit mej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman ! Har ar det harligt, 30gr. Vi har fatt bad & massage i 2,5 tımmar ıdag.God mat & dryck. Fın beach.Frıssan ımorron.Turkısk afton pa ons.Puss% kram, vı hores. Mamma & Pappa!

2009-06-20 @ 14:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0