att ni orkar...?


herregud, jag fattar inte att folk orkar läsa min blogg. jag skriver ju verkligen bara när jag känner för det, vilket har blivit sällan den senaste tiden. såg att det är drygt två veckor sen jag skrev sist. men ändå så läser ni!!
faktiskt så skulle jag lägga in en massa bilder för någon vecka sen, men det misslyckades. vi har lånat syrrans minililla laptop som jag inte riktigt kan med, så när jag lagt in bilderna i datorn, och tror att jag bara raderar dem från datorn så visar det sej att bilderna även försvunnit ur kameran! & varenda en dessutom, även de jag skulle ha kvar. bajs.

ihelgen var vi till granet, självklart tog vi en prommis i skogen, där jag fick för mej att vi skulle stöta på en björn. jag skrek till erik varje gång han råkade göra minsta lilla min som kunde tyda på att han fått syn på en björn (vilket var vilken min som helst i den stunden). tillslut blev han less och vi for hem igen.
sedan var vi till åsele också, där tvättade och städade vi min bil. ordentligt. tre timmar tog det. erik tycker att jag är petnoga. men nu är bilen ren & glänsande!
igår gick vi även en sväng, jag mamma & syrran. å mio & eros såklart. första biten var tung.. men sen helt plötsligt kom jag in i andra andningen å jag & eros sprang uppför varje backe. även om jag har jordens ordentligaste träningsvärk idag så var det så jäkla härligt. jag har bestämt mej för att vi ska börja springa då & då, helst varje dag.



Kommentarer
Postat av: Sis

Jäklar vilken posar i skogen, hahhahaha

2009-05-26 @ 08:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0