60 miljoner.

happ, den kunde inte hålla sej borta. förkylningen!!
hela kvällen igår på jobbet kände jag att rösten började svika mej. när jag sedan kom hem var den typ borta.
jag kanske har sovit tre timmar inatt, max! jag har nog aldrig varit såhär hes tidigare... otäckt.
 sköterskan sa att jag måste vila rösten = inte prata. det blir tufft. & ni vet väl att det är ännu värre att viska? det har jag nyss lärt mej.
jag ringde till farmor tidigare idag.. jag hann bara säga "hej" till henne. det blev tyst en stund i andra änden. "hallå, vem är det jag talar med"? (med en såndär viktig & ordentligt röst, som farmor har mot andra. men aldrig mot oss, hihi)! när hon hörde att det bara var en förkyld Liza ändrades hennes tonläge i rösten påengång! sedan sa hon att jag måste vila rösten, & så la vi på.

nu till något roligare.
kolla här, detta är min morbror & moster i halmstad!!!! :)

Kommentarer
Postat av: gällivare

hallå fatta du inte att ja tyck din blogg e roli o läs så du få ta o skriv mer!

2009-05-24 @ 14:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0