u.a.


Idag var jag och besiktade bilen, den gick igenom utan problem! Tack & lov!
Man var lite nervös när man satt & väntade. Men jag tänkte att om det skulle ha varit nåt större problem på den skulle nog min kära far redan ha märkt det!
Han är ju så av sej! ;)
Men det var iallafall jäkligt skönt, jag hade förberett mej på ännu mer kostnader!
Annars idag har vi handlat lite smått & gott, syrran & mamma är här & hälsar på ett par dagar. Supermysigt!!
Sen har jag hunnit köra mot enkelriktat, mamma har hunnit halka (utan att slå sej, som tur var)! & så höll jag på att köra rätt in i min egen motorvärmarstolpe!! Eller inte köra in i , men det var så jäkla halkigt så bilen bara gled.... jag & mamma skrek & jag höll som en galning på bromsen. Bilen stannade som tur var typ fem centimeter innan stolpen! Thank god!

Nejmen, nu har ju "halv åtta hos mej" börjat! See you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0