torsdag.


åh, vad less man blir på allt snor!! det känns som att jag snytit ut halva hjärnan den här veckan! fast tack & lov känns det faktiskt aningens bättre idag iallafall!
jag har precis tagit helg, & ätit en otroligt god makaronipudding till lunch (om jag får säga det själv)!

underbart att börja helgen med att tvätta. det är helt vansinnigt här i huset nu... det har inte funnits en enda tvättid sen jag kom hem från utlandet, förrän idag. så jag kan ju lova er att det är en hög som ska tvättas nu! fy, vad trevligt!

i eftermiddag kommer gubben hem. tror jag ska göra lasagne till dess. men då måste jag iväg & köpa köttfärs. det är jag inte van vid, annars behöver vi ju aldrig gå på affärn & köpa det. konstigt.

japp, jag har lite göra nu. jag vet inte om det här inlägget innehöll nånting av värde överhuvudtaget......?
äh, puss iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0