märtnen.


Helgen började med att min kära sambo bjöd ut mej på middag i fredags. Sedan drog vi till Granet & spenderade natten där. På lördagmorgon åt jag & min svärmor frukost, innan jag åkte vidare till Åsele. Jag & mamma gick en tvärsväng på marknan.. det blev bara en enda sväng då jag tycker att man redan sett allt redan. Alla marknader är ju typ likadana. På lördagkväll var jag & Lotti hemma hos henne & drack drinkar & surrade. Linda & hennes love kom dit, innan vi åkte iväg till festligheterna. det var roligt, även fast Lotti lurade i mej en halv tequilashot. usch, så hemskt. men jag klarade av den iallafall! annars brukar de ju vara lite farliga.
jag träffade även nadjur, det var roligt! :)
i slutet av kvällen ringde jag efter en taxi, för att sedan promenera hem i mina skyhöga klackisar & leggings. crazy.


tyvärr glömde jag min kamera hemma i Åsele igår, så bilderna från helgen får vänta.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha, jag tog mig aldrig till nå dansgolv ;)

2009-03-30 @ 12:35:36
URL: http://obeka.blogg.se/
Postat av: Liza

Nej, jag vet nog det! Din lilla tråkskit! Hihi

2009-03-30 @ 13:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0