kalvdön.


hejhej.
ikväll har jag bakat kakor, jag vet inte ens vad de heter.. men goa blev dom! jag var lite orolig, då smeten såg ut som när Kiwi är dålig i magen. det såg inte alltför aptitligt ut. men det blev bättre efter ett besök i ugnen!
mitt i baket slog jag i armbågen & fick "kalvdön", jordens värsta! jag lovar er!
jag kastade mej ner i golvet & tappade nästan andan.
jag har fortfarande vidrigt ont. ajaj. jag är helt säker på att det blivit en spricka nånstans!


imorgon eller på söndag ska vi hem till åselet en sväng & fira en födelsedag!
pussåpuss!!



"hon låt se jäkla le n´dennar! klå dä på typpa, skrek ja åt na" - veckans citat, farmor
hon berättar att hon försökt ringa till mej, men möttes bara av "just nu kan du inte nå det önskade numret", ni vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0