jag är hopplös.


idag har jag städat & tvättat. hela dagen.
det är helt sjukt, jag började städningen imorse klockan tio, & är klar prick nu. visst låter det som om jag skulle äga ett helt hotell? hur fasen kan det ta elva och en halv timma att städa en trea? & då har jag städat konstant, bara tagit mej tid till lunch, middag & kafferast ikväll. & sen varit ut med eros ett par gånger. jag fattar inte.... jag hade planerat att snabbstäda, men det finns tydligen inget sånt när man väl sätter igång. självklart blir det storstädning, som alla andra gånger. jag har rensat ur skafferierna, & gått igenom skåpet med burkar. sånt gör man väl inte då man snabbstädar?
det är ju det där med perfektionismen... jäkligt jobbigt. nu gör det ont i hela min kropp. men rent är det iallafall :)


jag lovar er att jag behöver en redig dusch nu. nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0