härliga vår!


i lördags brände vi hem till åsele. vi käkade middag på pizzan, & jag spelade för en tjuga skitlänge! :) sedan for jag & erik till limpan & där spelade vi guitarr hero & sjöng karaoke. när vi var less på det visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på, men helt plötsligt hade vi kommit på en helt egen introtävling... en spelar helt enkelt början på en låt, & de andra ska säga titeln på låten. riktigt skoj! limpan & jag hamnade i finalen, där spöade han skiten ur mej. sedan körde vi "packa pappas kappsäck" till två på natten. efter allt det & en vinare var det läggdags.
på söndagen firade vi pappas födelsedag, med smörgåstårta, gräddtårta & en massa annat gott. vi åt i princip hela dagen, grillade lunch ute med varm choklad. & så hann vi gå en prommis på isen i finvädret.

det var våran helg det, ganska givande tycker jag! :)
tråkigt nog glömde jag kameran hemma, men jag tog några bilder med pappas kamera, vi får se om de tänker skicka dem till mej så kanske jag lägger ut nån later on. pusshej


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! Ja det är lite konstigt, det är såna här dagar man får hemlängtan. Kram

2009-03-17 @ 14:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0