en sekund.


ikväll har jag borstat tänderna på kiwi. hon luktar rent ut skit ur munnen. bara hon ligger i soffan bredvid mej & tvättar sej eller "mjauar" lite så luktar det dynga!!!! jag håller nästan på att spy över henne, så nu blev det tandborstning. jag ska göra det till en vana, för såhär kan vi inte ha det!
sedan hittade jag precis toapapper över hela toagolvet, som även ringlade sej ut på hallgolvet. ännu ett verk av min lilla kisse.... det var säkert sju meter toapapper utdraget, utan att överdriva. otroligt bra gjort av henne, tycker jag. det krävdes nog en del ansträngning.

i eftermiddag var jag på utbildning. i vanliga fall skulle jag ha varit galen av rastlöshet innan dagen var slut, men idag kände jag mej ovanligt lugn i kroppen. visst rörde jag på benen sådär hysteriskt idag med, men det kröp inte hela kroppen på samma vis som i vanliga fall. det här med rastlöshet är ett jobbigt fenomen kan jag tala om. så det var skönt att slippa det idag :)
nu är jag alldeles för trött för att tänka känner jag. mer blir det inte ikväll. jag har precis fyllt i semesteransökan inför sommaren, & då gäller det att tänka till, så man inte tar helt fel veckor! om allt går bra så blir jag ledig hela åselemarknan! perfekt!


godnatt allihopen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du kan ju gissa om jag är rastlös idag, och dagen har bara börjat... Jag HATAR att vara sjuk och ensam, och göra ingenting. Det är nästan stressande! Alla jobbar ju, du skulle ha varit här så hade vi kunnat äta ur påskägget, hihiih!!

PUSSSSS

2009-03-26 @ 09:32:29
URL: http://sannaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0