AJ.


ikväll har jag halkat. när jag skulle kliva in i bilen, jäklar vad jag flög. & slog smalbenet stenhårt... halva kroppen åkte in under bilen. det gjorde så ont att jag bara kunde skratta! ni vet, ibland gör det ju så ont att det enda man kan göra är att skratta? sjukt.
sen har vi hunnit på invigningen av nya ica här i stan, jäkligt fräscht & fint! men jag & min faster proppade i oss så mycket gott så vi nästan rullade ut därfirån! kex, små mackor med pålägg, kakor, korv, kaffe... tillslut var vi tvungna att gå ut därfirån. hihi... men nu i början kommer det nästan vara kul att handla, men det är nog lätt att man handlar mer än man behöver... mycket onödigt. det känns då kul med nåt nytt iallafall.
när vi kom därifrån hann vi bara in genom dörren så klev min faster på min lilltå, jag skrek rätt ut.
ett tag trodde jag att den var bruten, men nu känns det bra igen.

nu ska jag in i duschen, sen blir det tidigt isäng.

goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0