tisdag.


igårkväll kom marie hit en sväng, vi såg "sex and the city"-filmen, den var ju hur bra som helst! jag grät ett par gånger, & så vräkte vi i oss en massa godsaker, tills vi mådde illa såklart! att man aldrig lär sej?
erik & eros gick runt tjärn, så vi mötte dem där på en liten brygga. eros skulle äta bubblorna som lägger sej på vattenytan, först gick det bra. men sedan skulle han ta en bubbla som låg lite för långt bort, så han sträckte sej allt han kunde & plums! så låg han i plurren! lillgubben!
idag har jag fyllt i tatueringen, jag var riktigt nervös innan då jag självklart väntade mej att det skulle vara lika traumatiskt som förra gången. men det gick bra, visst gjorde det ont.. men inga svimningskänslor eller så. hihi, nu är jag färggrann! kul :) plus att det blev gratis! tatuera sej i en&enhalv timma gratis! inte dåligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörrö Liza nu få du jö ta o he in en bild på bloggen på din tatuering tyck ja.. o inte mindre nyfiken vart jag när du sa att den var färg grann..

2009-06-02 @ 19:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0