surprise!


vi har en inneboende nu i fyra veckor till framöver. hon bodde här hela förra veckan också. det är en väldigt högljudd & energisk person. vi går varandra hela tiden på nerverna, förutom när vi inte gör det. (vilket är väldigt sällan).
hon heter sanna & är min syster.
i torsdags fyllde hon år så mamma kom hit & vi bakade en tårta till henne när hon var på jobbet. vi bar ner den i bagaget på min bil, där vi även la hennes presenter. när hon slutade jobba hämtade vi henne & körde en bit. vi hade stämt träff med pappa & limpan för att överraska syrran. hon väntade sej att vi skulle gå ut & äta middag bara jag, hon & mamma. hon undrade verkligen vad som hände när vi började köra efter landsvägen. vi sa ingenting om vart vi skulle så hon satt nog på helspänn i drygt trettio minuter. när vi kom fram var pappa & limpan redan där & hade gjort upp eld, så vi grillade mackor & korv, åt tårtan vi hade bakat. hon blev väldigt överraskad! hihi :)

  
  

Kommentarer
Postat av: Sis

Gud vad jag är gullig, värsta sötnosen, hihihihi

2009-06-16 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0