måndag.

jag kan inte förklara hur glad jag blir när det är såhär fint väder! visst känns allt så mycket roligare & lättsammare? jag borde nog bo i ett varmare land, med sol varje dag!! imorse satt jag på balkongen & åt frukost innan solen försvann därifrån. då tog jag bebben & hans bur & gick ut på baksidan & la mej där. bebben var överlycklig & tryckte i sej allt gräs han kom åt. erik kom hem på lunch så vi satt där nere på gräsmattan & åt. härligt! tills vi hörde en kisse uppe på balkongen som också ville komma ner. vi såg bara två vita tassar & ett huvud, innan hon klättrade upp på räcket!! då insåg hon hur högt upp hon var & hoppade tillbaka in på balkongen! vilken knäppskalle, hon hade tänkt hoppa ner där! tur att hon tog sitt förnuft till fånga.
sedan har jag bakat rabarberpajen & duschat.
nu ska jag fräscha till mej lite innan jag börjar med middagen, & efter det blir det jobb. väntar även på att någon ska ringa från SPA snart, så ska jag boka tid där till mej & sis för massage.


Kommentarer
Postat av: Sis

Pajen var världsgoooooooooooood!!!!!!!!!!!! En riktig surprise när man kom hem från jobbet, hihihih! Pussss

2009-06-22 @ 19:59:49
URL: http://sannaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0