akupunktur..


ja, det var en underlig känsla. men det är ju häftigt att det ska funka! ett par små nålar sådär? det gjorde inte direkt ont, mer en sprängande känsla. men sen när jag hade legat där med nålarna in i armen drygt tjugo minuter (skulle jag tro) kom sjukgymnasten & vred på nålarna! då var det inget annat är ren smärta! haha. nu är jag lite stel & spänd, & törs inte röra armen så mycket. men det ska bli spännande att se om det här kan visa nåt resultat.


förresten fyller farmora 91 år idag! jag ringde & grattade henne, men hon blev inte så glad, för hon vill inte bli äldre nu. jag förstår inte det där.. när hon är så pass pigg borde hon väl istället skylta med sin ålder? & vara stolt över varje år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0