yesterday.


igår hade jag & linda tänkt oss på badparken. hon höll på att svimma när jag sa att jag aldrig någonsin varit dit! hah. vi skulle iallafall dit, men så fick hon nåt hon gatt göra så det blev aldrig av. men nån dag framöver ska det bli!
då tog jag ändå på mej bikinin & for iväg till min faster, dom har så bra bakgård att ligga & sola på. man hörde ju att finvädret skulle dra bort ett tag nu, så jag gatt ta vara på dagen igår!
sedan på kvällen for jag, erik, mangan & marie iväg & tog ett kvällsdopp just innan solen gick ner. det var jäkligt härligt, & eros blev som tokig & plaskade runt han också! hihi. men så fick vi stå ut med en blöt-hund-lukt hela kvällen sen. USCH.
efter det hyrde vi en dålig film & åt chips & dip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0