workiworki.


oj, kom just på att jag inte skrivit nåt om marknan än! haha, så det kan gå!
den var iallafall underbart rolig. jag höll igång konstant onsdag-söndag. men så har jag varit trött efter det också. det tar verkligen på att ha roligt! men som vanligt går marknadshelgen så äckligt fort! fast iochförsej så var jag rätt mättad på människor, drinkar & alla marknadsstånd när vi gick en sista sväng i måndags.
tråkigt nog har jag fortfarande ingen kamera, så det blir inga bilder sen helgen. men kanske lägger jag upp en bild sen som jag tagit med eriks kamera på eros, hur han såg ut när han fick benet som vi köpte på marknan. hihi, ett bamseben!!

här är det full rulle, jag har tvättat undan allt efter marknan (vilket var en hel del;)) & sen har jag städat, så nu ska jag bara torka golven så är det klarrt! det är ju finväder idag! tar nog en prommis med eros sen, innan jag börjar med middan. eller tennis? jag vet inte, får se vad jag hinner. idag tar min semester slut. börjar jobba igen klockan 16, det känns sådär. har suttit & kikat på olika skolor. tror att jag äntligen hittat nåt som känns rätt, jag ska kolla upp mer om det!! hihihihi

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0