motorvecka.


ihelgen har jag varit ledig. vi hade planerat att gå på öltältet iallafall en kväll. i fredags spöregnade det, så då vart man inte sådär tvärsugen på att kliva utanför dörren. igår var det lite bättre väder, men vi gick bara & kollade lite utanför. jag tror vi var lite för less på öltält & töcke efter åselemarknan! så vi gick hem & såg en superbra film istället! jag har knappt känt av att det har varit motorvecka, förutom alla raggarbilar som cruisat runt.

tidigare idag kom eriks föräldrar & ett par släktingar till eriks mamma hit & fikade. sedan drog vi iväg allihopen på en mässa i en liten by, där vi också fikade. efter det fortsatte vi till världens forsar (nu har jag såklart glömt namnet på den också), som man gick över på hängbroar. jätteotäckt & spännande på samma gång! hihi, det var riktigt mäktigt! men när man kom tillbaka "på land" igen så svajade man fortfarande, som att man var kvar på hängbroarna. i bilen påväg hem blev jag illamående & trodde att jag skulle måsta spy. det måste ha berott på forsarna & allt, för nu mår jag bra igen. jag brukar jag ju bli sjösjuk, så kanske vart jag lite sjösjuk av det där också? häftigt var det iallafall. sen skulle alla ut & äta, & som jag mådde då kände jag inte för att sitta på restaurang & äta bland massa folk så jag fick lov att äta hemma själv sen. det var tråkigt.

ikväll kom marie hit, hon hjälpte mej leta maskeradkläder inför den årliga maskeraden vi ska på. jag har fått ett par idéer, så vi får se vad det blir. hihi, spännande!

nu måste jag in i duschen om jag ska hinna sova nåt innan morgondagen. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0