min vecka.

oj, vilken vecka detta har varit.
det började med att vi, på vår resa ner till stockholm, fick veta att vi inte kunde sova där vi hade planerat. vi hamnade istället på hotell första natten. gratis! vi var incheckade & klara redan innan vi hade kommit fram. hihi! andra natten sovde vi hos ett par som vicke kände. de tre följande nätterna sovde vi hos lotti. men dagarna var verkligen fullspeckade! vi har varit till kista, bålsta, vallentuna, bromma, ekerö, bro, järfälla osv osv - på olika upptåg! men mest har vi shoppat! underbart! sista dagen spenderade vi på drottningholm slott, men vi blev lite besvikna. det var inte alls så imponerande som vi hade väntat oss. det var lite synd. jag tog lite kort med lottas kamera, så jag kanske lägger ut bilder sen. (förresten håller jag på att bli tokig, nu när min kamera inte funkar!! jag som alltid har med kameran!)
vi kom hem i lördags igen, & det känns som att jag inte kunnat varva ner än! haha, & imorgon åker jag till åsele för då är det snart marknad! hihi!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0