estocolmo.


igår for vi till eriks föräldrar & hälsade på. vi har möblerat om i huset som erik har där, & det blev så bra! mycket bättre än innan! så vi sovde hur bra som helst inatt! jag lånade en bok av karin som jag började läsa igårkväll - mossvikenfruar, läste klart den för en liten stund sedan. världsbäst var den!! imorse ringde min faster & väckte mej, för att hon hade en plan. imorgonbitti vid sju åker vi helt oplanerat iväg mot stockholm. kommer hem igen.... ja, på obestämd dag & tid. inte riktigt min stil, jag som måste planera allt i minsta detalj!! men sånt är nog nyttigt att göra ibland. vi får se vad som händer under veckan nu.
nej, nu måste jag duscha & packa det sista innan jag hoppar isäng.

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0