björnar?


oj, jag har ju glömt berätta vad jag såg påväg hem i lördags!!! eller jag vet ju inte riktigt vad det var, men det var något som såg ut som två björnar! stora var dom, & de lunkade som fram, precis som björnar gör! men de var typ mörkbruna, nästan svarta, & vita på nosarna! det var när vi precis hade kört förbi sundsvall, efter E4:an & där gick dom inne i skogen bredvid vägen! jag gallskrek till lotta & vicke, men man kan ju inte direkt stanna & börja backa efter E4:an för att titta ordentligare.. jag är så arg, för jag vet att jag såg dom, & jag kommer ju aldrig få veta vad det var!! jag tror att det var svartbjörnar! fast jag kan inte förklara hur de hamnade där? väldigt frustrerande, då jag är bombsäker på att de var lika stora som björnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0