vittne?


När Erik var hem på lunch tidigare, plingade det på dörren. Jag kände på mej att det var någon från Jehovas, då de redan varit här & sprungit fyra-fem gånger det senaste halvåret. Om man sagt en gång att man inte är intresserad, måste de verkligen fortsätta komma då, gång på gång!!? Iallafall skickade jag iväg Erik att öppna dörren, för nu var det faktiskt hans tur att säga "Nej, jag är inte intresserad. NEJ NEJ NEJ!"
Medan Erik står i försvarsställning & skakar på huvudet åt den envisa mannen med helsvarta kläder, tänkte jag bara gå förbi dörren.. Men samtidigt kastar sej Kiwi ner på golvet framför mej. Detta gör att jag råkar kliva på hennes svans & utbrister ett redigt "JÄVLAR", precis när jag går förbi dörren.

Nu borde de väl inte kommer tillbaka igen?

Kommentarer
Postat av: Sis

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA ja nu lär du ju slippa dom, istället kommer väl nån djävulsdyrkare dit och ska värva dig som medlem. Eller så skickar dom nån som ska driva ut dina andar!! PUSSSSS

2009-01-23 @ 12:31:31
Postat av: Liza

hhahaha, kanske det ja!! men hellre det då! :)

2009-01-23 @ 13:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0