honeys.


Hah, det är helt sjukt vilket bemötande jag får varje gång jag kliver in genom dörren!! & nu menar jag inte att min sambo kastar sej upp ur soffan, kommer springandes fram emot mej, tittar kärleksfullt i mina ögon & säger att han saknat mej de timmar jag varit borta.. NEJNEJ! Det är faktiskt en katt som kommer springades, med yrvakna ögon, jamandes. HÖGT jamanandes! Hon är verkligen som en hund! & inte nog med det, när lillgrabben som sitter i sitt bur hör min röst skriker han av fulla krafter. Jag tror att han av någon anledning kopplar min vackra stämma med mat. Ännu värre är det då Eros är hemma (vilket fallet inte är nu), då kommer såklart även han & nästan springer ikull mej i dörröppningen. Han är jätteduktig, man ser att han kämpar så fruktansvärt för att inte skälla eller hoppa, trots att han blir så glad. Ibland rullar han ihop sej på golvet i några svalda gnyl. Det är som att han inte kan kontrollera ljuden, det bara bubblar upp! :)

Japp, nu blev det kväll.
Puss&Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0