dear diary.


Idag har jag varit & fixat nytt pass, det krävdes tre försök innan jag var nöjd. Eller nöjd blev jag väl inte riktigt då heller, men jag skulle ju måsta skämmas om jag bad henne ta ännu en bild.
Sedan har jag fyllt i semesteransökan & kollat på resor & hotell.
Jag har även ringt löner, så nu är allt fixat inför resan...
Förutom att jag ska beställa en bikini (det måste jag ju göra på direkten!!!), boka själva resan, se till att det går någon passande resa härifrån till Stockholm, & hem igen såklart. Plus att jag ju inte kan vara bombis på att jag får semester ens! Det kanske var att ta i lite om att allt är fixat...

Inatt fick jag ett väldigt spännande sms! Som tur var så vaknade jag inte av det, utan såg det imorse. För när jag väl sett det var det omöjligt att somna om!!!! Hhiiihihihih!

Nu ska jag börja med middagen. Idag blir det Köttfärspaj. Byebye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du uppdatrerar på tok för lite.. vars håller du hus toka?

2009-02-05 @ 08:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0