tvåa = första förlorare?


Ikväll var vi & bowlade. På vår bana var vi tre stycken, och jag slutade på en andraplats. Det känns ju inte helt rätt, men jag är ändå rätt nöjd. Sofia, som kom sist var ganska så upprörd på hemvägen. Att jag tog "förlusten" så vansinnigt bra kan jag inte förstå, bowling är ju något som jag inte klarar av att förlora i. Jag blir skogstokig, det är sant!! Jaja, kanske ska nämna också att Sofa låg ett poäng efter mej, hihi, så hon var ju nästan tvåa!

Sedan har jag glömt att berätta att vi spelade frågesport på playstation ihelgen. Jag hatar frågesporter annars, av någon konstig anledning känner jag mej bara dum & obildad. Mycket lurigt. Men det här var helt annorlunda, Buzz hette det & var vansinnigt roligt. Jag förlorade väl de fyra första omgångarna, men vann över alla andra den sista omgången. Då sa jag att vi hade spelat klart! :) Det gäller att sluta på topp! Hihi! Förresten kanske jag ska lägga till att det var jag & tre grabbar, & då kan ni ju gissa vilket ämne som blev valt de flesta gångerna? Jo, självklart SPORT! Då var jag lite arg, men vissa frågor var för svåra även för dem. Då var det så lyckat när de svarade sådär "manligt" självsäkert på två sekunder, medan jag satt & gruvade mej för att svara - & det visade sej att jag prickat rätt & alla de andra fel! Hihihiihh, då känns det bra!

Nej huvva, ikväll blir det tidigt isäng känner jag. När jag stod & diskade för en stund sedan nickade jag till flera gånger. Jag höll allvarligt på att somna stående!

Gonatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0