trettondan.


Fasen vilket härligt väder det är idag!! Bara ett par fjuttiga minusgrader, & snö! Underbart! Fast snorhalt & livsfarligt också! Fick ett par ofrivilliga sladdar i rondellerna idag!
Nu kokar palten för fullt, eller ja, raspeballer är det ju egentligen. Man är väl inte dummare än så, när de smakar ungefär likadant! ;)

Förresten brände jag mej somfasen igår när jag höll på med middan (som förresten blev hur bra som helst, kycklingsfiléer med gräddädelost! Den där jäkla osten!! AHH, det vattnas i min mun när jag tänker på det!) Jaja, tillbaka till att jag brände mej.. jag har aldrig lyckats bränna mej på en ugn tidigare! Eller jag har lyckats med att aldrig bränna mej kanske passar bättre! Det gjorde så ont att jag inte fick fram ett ljud. När man typ stöter i en tå eller nåt, då kommer det ju alla möjliga fula ord & skrik. Men det här gjorde så ont att jag inte fick fram nåt.. jag sprang bara till vattenkranen & spolade som en galning. & ändå dunkade & sved fingret hela kvällen igår. Jag var bombsäker på att jag skulle få en brännblåsa, men idag känns det mycket bättre & det är bara lite rött!

Nu kan jag inte skriva nåt mer, för det är en katt som ligger på min högerhand, & det är ganska jobbigt att bara skriva med vänster. pusshej.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag brände mig på läppen med en grillpinne av stål igår ^^

2009-01-06 @ 19:44:25
URL: http://obeka.blogg.se/
Postat av: Liza

AJAJ! Jag tror du slog mej precis, det kändes värre!! :)

2009-01-07 @ 08:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0