tan.


Idag var jag faktiskt & solade. Det var ett tag sen sist, så jag behövde verkligen lite färg nu! Man känner sej ju så mycket fräschare med lite färg. De har fått dit nya solarier sen sist, & ett ståsolarium! Jag har aldrig sett ett sånt tidigare. Jag provade att gå in i det, men tordes inte sola för man kände sej ju helt instängd! Cellskräck! Hua! Efter solningen gick jag raka vägen & tränade, även det var längesen sist! Det känns jäkligt skönt i kroppen nu vill jag lova!

Ikväll spelade vi ett "slagsmåls-spel" som jag kallar det, på Xbox. Jag blev helt galen, skrek & tog i med hela kroppen för att spöa Erik & hans brorsa...
det gick ibland.

snipp snapp snut, så var dagen slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0