Shit.


Vi tvättade igårkväll, så det var upp tidigt nu på morgonen för att hämta de hängda kläderna. Tvättiden på morgonen börjar sju, så jag tänkte att det räcker om jag går ner vid åtta. Men en av mina grannar hade varit snabb på morgonen, hunnit tvätta ett par maskiner & börjat hänga upp sina grejer i torkrummet. Självklart har hon då varit tvungen att plocka ner all min tvätt, för att få plats med sin tvätt. & vet ni vad hon gjort? Hon hade vikt ihop mina kläder & lagt dem fint i en hög!! Jäklar! Själv hade jag tänkt att de får skylla sej själva om de har kvar kläder när det är min tur att tvätta, & kastat ihop allt i en hög. Det har jag gjort förut, fast det var i Vilhelmina när jag var yngre. Kanske har jag mognat sen dess? Jag tycker faktiskt att det var väldigt gulligt att henne att vika ihop allt så fint. Otroligt, jag kanske ska tänka om lite nu.. att jag gör likadant om jag var i hennes sits. Fast jag vet inte.. jag får se hur jag känner när jag väl står där. Jag tror att aggressionerna tar över.

Nu blir det plommonkräm till frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0