oh my...


..28 minus ute!! jag gruvar för imorgonbitti..
då är det säkert ännu kallare! tur det finns täckisar!!
mam&pap åkte upp till våran fjällstuga i eftermiddag. jag är väldans avis vill jag lova! fast de hade runt 32 minus där uppe, & när jag pratade med dem sist var de påväg ut på en prommis! vilka galningar! nja, jag kanske inte är så avis after all.. jag tror jag väntar till våren innan jag följer med upp. det är lite trevligare temperatur ute då, plus den härliga vårsolen såklart!

idag gjorde vi hemmagjorda hamburgare, i eriks innegrill som han fick i julklapp. den funkar riktigt bra faktiskt! jag var lite skeptisk i början. men samtidigt är det ju lite spännande att prova nåt nytt sådär. de fick ju till&med sånadär fina ränder som från en riktig utomhusgrill. så blir de minsann inte i en vanlig stekpanna.
jaja. puss&gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0