i'm a busy girl.


Jag känner att jag hunnit med en hel del idag, även fast jag sovde lite längre än planerat. Var på lunch med jobbet tidigare. Har ringt löner om motorvärmarstolpe, har ringt & bokat tid för klippning & färgning (något jag inte gjort på flera år) & precis nyss bokade jag bowlinghallen. Vi ska iväg & bowla en kväll i veckan med jobbet, då detta är sista veckan på Fyrklövern. Det känns väldigt konstigt att det är min sista kväll på det nuvarande jobbet nu ikväll. Det kanske inte blir så annorlunda på det nya, men samtidigt känns det som att precis allt förändras. Speciellt då det blir helt nya arbetskamrater. Jaja, jag försöker att inte tänka på det, utan får ta dagarna som de kommer.

Nu ska jag kika lite på utlandsresor, det ska bli av nu! Det får inte bli något som bara rinner ut i sanden, som mycket annat kan ha en tendens att göra såfort man planerat något skoj. Jag vill ha värme & sol, & bli brun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ha du sagt upp dig på jobbet?

2009-01-13 @ 22:29:29
Postat av: Liza

Oj, det kanske lät så.. men jag har inte sagt upp mej. Det är så att stället jag jobbar på nu kommer att "försvinna" eller hur man ska säga. Så hela vår personalgrupp kommer att delas upp på andra hemtjänstområden. Väldigt tråkigt.

2009-01-13 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0